Geng Kakak Tembam

19 October 2009

CinDerELLa BluE$s



Mlm Sbtu ari 2, Miss xlpas pluang tgk cta Cindralela Blues dlm slot carekarama..almaklum la my fvrite actor blakon, xlain xbkan AWAL ASHAARI. He so hnsome.Cta ni lwak gler…plkon2 pn bleh than gk la. Antra plkon dlm cta nie…Sari Yanti, Didie Alias, Jalil Hamid n other. Pling bes lgu dlm cta nie tjuk lagu nie KEKASIH YANG TAK DIANGGAP, kmpln Kertas Band yg nyanyi. Smpi Miss mngdowload lgu ni kt Kak Net..wlpn Kak Net krap putus…Miss ttap usha bak kta org “ USAHA ITU TANGGA KEJAYAAN” (cewahh terer la plak Miss bktA2)



Dari mata trun kehati..cayalah Miss


My LovLY Actor


Kmplan Kertas Band


Kertas Band

Kekasih Yang Tak Di Anggap


aku mentari tapi tak menghangatkanmu

aku pelangi tak memberi warna di hidupmu

aku sang bulan tak menerangi malammu

aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan
selalu itu yg kau ucapkan padaku

reff:

sebagai kekasih yg tak dianggap

aku hanya bisa mencoba mengalah

menahan setiap amarah

aku sang bulan tak menerangi malammu

aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

repeat reff

sebagai kekasih yg tak dianggap

aku hanya bisa mencoba bersabar

ku yakin kau kan berubah

repeat reff

No comments:

Label Blog Kami